Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2014 16:01 - Оглидалоту дифектну
Автор: yanakk Категория: Забавление   
Прочетен: 2294 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image
Гледам нящу оглидалоту криву ма углежда.

Сякак ми променя тялоту. Тъй. Да мъ пудвежда.

 Мат"рияла развалиха. Може да гу фнасят.

 Бръчки ми са пуявиха, да мъ загрозясат.

Не чи ногу съм суетна или пъ привзета.

 Малей, как ша му заметна камък у лицету!

Скъпо е стъклоту вечи. Сякаш им са свиди.

Зяпам, ама ут далечи. Да му са не види!

Аз съм толкува красотна, свежъ, младулика.

Пуфкава! С иднъ пухотка. Ич ни са бъзикам.

Ш" зема съ уплача начи там, прид парламента.

Ша крищя, биля ша плача чи са мъ изментили.

Истинскити огледАла, божке, няма ги. Измряха.

То преди десети доста... сякаш чи блистяха!

Преде му кату застаниш, чи кът" са угледаш...

Пък сига беля ш" си фаниш...Мани, мани, бегай! 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumero - ...
26.03.2014 16:16
автор: Kalina

Аман вечи, пусту селу!
Заминавам у града!
Издукарана с капела,
с трандафори и с пола...

Фащам трена, заминавам!
Истървахти ма, биля...
Маня, тейку да прощават,
чи пипера ни поляф.

Чи ма блъсна тъй внизапну
тъзи мисла сутранта.
Кат напечи слънци лятну,
сЪрце ми са разигра.

Малку тряба да остържа
говура си, чи май срам...
Гражданка ши стана бържи,
сал да стигна еднаш там.

Алафранга ши съм, китка!
Ши ма скъсни млад граждан,
ши забрая кър, мотика
и пипера ниполян...

И ши одим тъй под ручка
на театро, на забава...
Той кола ши има, не каруца,
щот за ко муй нея плява...

Вий на нашти да ричети,
чи зимъска чак шси дода,
гат ши гътами прасету...
По-преди ни шА да мога.
цитирай
2. yanakk - Много е добра Калина! Признала съм я!
26.03.2014 17:37
От Немайкъде: Ко ма кучи тъй ухапа Късну фъф Ниделя Че риших да седна в мрака и да ви спудЕля: Тйъ са чудя и са мая Откъде да почна От кой край да ви разпрая Някой случка сочна То сакън, ни съм от село Я съм градско чедо Ма са чудя де го срещнах туй мойто говедо!? Начи вечер кат си доди Почвам от вратата: Дан та питам къде оди Ам хващай метлата! То ми вика ни са смахвай - Стопляй ми вичеря. И от пътя ми са мащай! И с чипик замеря. Ай сиктир оттука! – викам - Отде са намери! Чи гу храня ни му стига, Ам ша ми са звери! Я във банята увлизай Тука ли си йощи Санким май ни си са къпал Триста дни и нощи. То ми вика: Ши са къпя! Убу си мириша! Па ни сеща, чи край него Санким ни са диша. Не чи нещу са уплаквам Ма все й нидуволен Все за нещо му натяквям А пък той все болен. Ма какво да го напрая Все му са заричам Зорлем мий да го изтрая Ма кат го обичам? - See more at: http://bglog.net/Literatura/5910#sthash.VpfyLyv8.dpuf
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yanakk
Категория: Забавление
Прочетен: 78973
Постинги: 36
Коментари: 21
Гласове: 54
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930