Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2014 14:13 - Експериментът по внедряване на наркотиците чрез музиката
Автор: yanakk Категория: Музика   
Прочетен: 768 Коментари: 0 Гласове:
0



image
Ако ви кажат, че ви тровят със силен наркотик, който разрушава психиката и волята ви и ви пречи да взимате осъзнати решения, не бихте ли се отнасяли внимателно към всичко, което консумирате? Без съмнение всеки човек се стреми да защитава живота си по всякакъв начин, така както и своята личностна автентичност и суверенитет и дори законът признава това право.

    Още в древен Рим отровителите са били преследвани и наказвани жестоко Това не е променено до днес, макар че прогресът и хуманността са нараснали. Но разглеждаме ли отровата като вещество, започваме да губим ориентири, въпреки че радиоактивността и СВЧ излъчването очевидно доказват, че не е нужно да се пие или вдиша отрова, достатъчно е човек да е в близост до източника на частиците или заредените полета...
    Допускате ли, че има някакъв нов психогенен "наркотик", чието действие се основава на нови принципи? И че отровителската дейност има глобален характер и дори за повече от днес живущите е неотменна част от обичайния свят? За какво става дума ли?
    ЗА "СЪВРЕМЕННАТА МУЗИКА"
    Ще започнем с това, че тази "музика" не е съвременна. Нейната ритмична основа "бит" е взета от храмовите практики в Близкия изток и езическия Запад - култа към Ваал Халмон и Дионисий, а хармоничният й строй - от мистиката на Розенкройцерите. Съвременната си трактовка тези знания получават в книгите "Философия на новата музика" и "Дисонансите. Музиката в управляемият свят", написани през 1940 г. от Теодор Визенгрунд, избягал през 1933 г. от Германия в Англия и, по-известен с второто си фамилно име Адорно.
    Теодор Визенгрунд-Адорно (1903-1969) е немски философ, представител на франкфуртската школа, културолог, социолог на изкуствата. Завършва Виенския университет, където е изучавал музикалната композиция на композитора А.Берт, ученик на А.Шонберг. Преподавал е във Франкфуртския университет през 1934 и след завръщането при принудителната му емиграция в Англия през 1949, след 1939 г. работи в САЩ. Централните му проучвания са за философското проникновение Като пример за негово наследство може да се даде книгата му "Авторитарната личност", в която той нарича здравите бели семейства "отклонение от нормата" и провъзгласява за норма семействата, в които децата бягат от домовете си, имат конфликт с родителите, съществува отчуждение и т.н. И до ден днешен тази книга е класика в следвоенната социология и основа за университетски курсове.
    Музикалната теория на Розенкройцерите изгражда представите много оригинално. Те вярват, че Светлината на Божествата, произлиза от Черното Истинско Слънце, скрито под Слънчевата корона и се отразява огледално и чрез фазово движение от центъра на Земята, в който се намират "три луцифера". Преминавайки "от небето към Земята" Светлината придобива седмична структура (според броя на "небесните сфери") и се връща 12-тично (първоначалните седем плюс възникналите от смесването им още 5) Оттук произлизат двете системи за нотите - седмична тонална, орфическа или бяла) и 12-тична (атонална, дионисиева или черна). Тази представа е отразена в устройството на пианиното - 7 бели и 5 черни клавиши на октавата.
    Всъщност Адорно не е измислил нищо ново - той просто е приложил на ново техническо ниво древните знания, пазени от тайните общества, въпреки че не може да се отрече определен талант в него. Бившият сътрудник на ЦРУ, известният конспиролог Дж. Колеман свидетелства в сензационната си книга "Комитет 300": "Тео Адорно е написал за "Битълс" цялата култова "лирика" и е съчинил цялата "музика". Безусловно е, че Адорно стои зад това, което няма да зарадва феновете на "най-великата група в историята", но обяснява, защо след смъртта му четворката не създава нищо подобно на "Мишел", "Всичко, от което имаме нужда е любов", "Вчера", Сребърния чук" и др. А и това, че "по странно стечение на обстоятелствата" "Битълс" се разпадат година след смъртта на окултния си кукловод". След това популярността на Джон Ленън нараства и е вероятно убийството му да е извършено от специалните служби, тъй като и досега не е разсекретено, за да се затвърди образът му на кумир на младежта.
    Как е използвал таланта си и окултните си познания Адорно?. В човешката история името му, според мен, е редом до това на мадам Тофан и хитлеровите "експериментатори", защото, ако вярваме на Колеман (а нямаме основания да не му вярваме), е един от изобретателите на "музикалния наркотик", каквато, без съмнение, е "съвременната" музика.
    Как действа "Музикалният наркотик"?
    В света всичко е число, мярка и знак. Така смятат не само окултистите, но и науката. Всички материални тела са подложени на законите на вибрациите и резонанса. Последните могат да бъдат хармонични и деструктивни. За това и става дума в Музикалната теория на Розенкройцерите. И точно деструктивната атонална система е вложена от Адорно и работещата с него група учени в основата на "съвременната китарна музика". Да, колкото и странно да ви изглежда на пръв поглед "рок културата, културата на младежкия протест е родена не от брадясали хипари от мръсните предградия на Ливърпул, а от превзетите буржоазни професори от стаилия се в брястовете на заспалия Съсекс "Тавикстокски институт по човешки отношения".
    Огромно значение в "новата музика" се придава на сложния барабанен бит, който въздейства силно на центровете в мозъка, отговарящи за концентрацията и вниманието. Ефектът на бита е съпоставим с т.нар. леки наркотици - слаб световъртеж, подтиснато съзнание, разтваряне на егото в емоциите и усещанията.
    Вторият поразяващ фактор е "БАС" - инструменти и електронни синтезатори, които произвеждат ниски и свръхниски (до 60 херца) акустични колебания. "БАС" въздейства на ликвора в гръбначния мозък и на адреналинно-инсулиновия баланс, като провокира неадекватна агресивност и повишено сладострастие. Погромите на рокфанатиците са пряко следствие от неговото влияние. С него се свързва и провокирането на суицида. Според статистиката "В първата половина на 20 в. в САЩ са се самоубили предимно престарели хора. Но от 1960 г. самоубийците започнали рязко да подмладяват. От 1972 до 1987 г. самоубийства сред тинейджърите скачат на 53 % (Лаврин А., "Хроники на Харон", М, 1995). Дали е случайно, че това съвпада по време с разцвета на "съвременната музика").
    Третият по сила фактор за "оглупяване" е светлината. Това е причината всяка уважаваща себе си група да мъкне със себе си по турнета десетки тонове светлинно оборудване. Цветни светлини, лазерни представления и "изстрели" - всичко това е предназначено за подсилване действието на звука, а стробоскопът например като цяло се е взел в "музиката" директно от кабинета на лекаря-хипнотизатор.
    Към силните психогени се отнася звукът на чинелите, имитиращ цимбалите, заимствани от финикийските екстатични танци. Тяхното използване в "техно" музиката премина на качествено ново ниво, където дори може да заглушат "баса" с неговото второ място.
    Всичко изложено дотук спомага за извода, че "новата музика" е силен психогенен "препарат", чието действие е основано на акустичното и аудиално въздействие върху човешкия мозък и жлезите с вътрешна секреция, в резултат на което се подтика съзнанието и е аналогично на постигнатото с леките наркотици състояние. Нейната задача е да се активират шизофреничната склонност чрез сферите на естетичното, както казва самият й създател - Адорно. "Не може да се каже, че в нея шизофренията има пряко изражение, но в музиката съществува отпечатък на стила, подобно стила на душевноболния. Индивидът е причината за собственото си разрушение. Той си мечтае за чудодейно осъществяване на обещаното, но в рамките на ежедневната реалност", допълва той.
    При това сходното състояние, предизвикано от леките наркотици и рока (с перманентната линия на поведение на рокмузикантите - тестове на песните, имидж в клиповете, личен пример с пропаганда на наркомания) способства в голяма степен да се свали психологическата бариера на аудиторията спрямо "класическите" наркотици.
    Защо им е нужно това? Има 3 отговора.
    Първо, рок-индустрията е един от най-печелившите "бизнеси". Търгувайки практически буквално с въздух (по-точно неговите колебания), се създават за момент астрономически състояния. Хонорарите на рок и поп звездите не са тайна за никого - от стотици хиляди до милиони долари. Колко заделят за себе си тези, които запалват "звездите"?
    Второ, както вече беше казано, новата музика е мощен пропагандатор на класическите наркотици. И това отново е милиони и милиарди долари. При това не си мислете, че тези милиони са разпределени между многобройни наркотърговци - основната част от наркопарите се държат здраво от група важни особи, изброени в посочената книга на Колеман.
    Трето, не трябва да се забравя социалната функция на музикалната наркотизация. Явлението "нова музика" не случайно съвпадна с бурните 60-те, когато буржоазната демокрация се цепеше по шевовете. В тоталното оглупяване на младежта "великите посветени", служещи на световната плутокрация, видяха единствената възможност да паразитират върху поробените народи. Преноса на младежкия бунт от социално-политическата сфера в сферата на дългите коси, мърлявите панталони и пушенето на трева, е тяхната немаловажна победа над човечеството и стъпка към установяването на Новия световен ред.
    След "Битълс" по света шестваха други "Made in England" рок групи, за които, по думите на Колеман, сътрудниците и последователите на Адорно създавали нови направления в рок музиката: Deep Purple, Rolling Stones, Pink Floyd, Led Zeppelin, Dire Straits, Black Sabbath, Iron Maiden, Queen, Def Leppard, Nazareth, Genesis - можете ли да си представите историята на рока без тези британски групи?!? Техният формат не е постигнат от нито една небританска група, с изключение на сатанинската рок-група KISS (Kids In Satan Service - деца в служба на сатаната), съставена от бивши руски православни юноши (Роуз С. "Св. Православие XX век." изд. Донского монастыря, 1992), създадена през 1973 г., както се говори, с участието на самия Кисинджър и е възможно да е кръстена в негова чест. Възможно е постоянното лидерство на британските рок групи, които са винаги на крачка преди световните подражатели, е скрито в това, че източникът на "вдъхновението" им е скрит зад мълчаливите и обвити с бръшлян стени на скромния изследователски център, потънал в дебрите на Съсекс?...
    Затъпелият човек се манипулира по-лесно. С.Роуз отбелязва много важна особеност на рок епидемията - опитът да ни се натрапва постоянно присъствие "по въздух" на рок музиката под формата на "музикален фон, който днес се чува навсякъде - в магазините, учрежденията, под формата на озвучаване на рекламите, информационните и др. съобщения, които получаваме чрез електронните медии".
    Когато в стая за непушачи някой запали цигара, му се казва, че трябва да я загаси. Колко добре би било, ако шест човека осъзнаят, че правото на тишина, на незамърсен с атоналната хармония на рока въздух е толкова важна, както и правото на чист въздух без тютюнев дим. Но нещо упорито противостои на това. Защо?
    Отговорът ще намерим в работата на С.Кара-Мурза "Манипулация на съзнанието": "За да се предотврати възможността от поява на собствени групи на елита (интелигенция) в масата на управляемите, то трябва масата да се лиши от тишина. Така на Запад възниква явлението, наречено "демокрация на шума".
    Създадено е такова звуково и шумово оформление на околното пространство, че средният човек практически няма достатъчни паузи с тишина, за да върже мисълта си докрай. Не може да се съсредоточи и е принуден да се хваща да подхвърлената му трактовка. Това е важно условие за неговата беззащитност срещу манипулацията на съзнанието. Напротив, елита цени високо тишината и има икономическите възможности да организира живота си извън "демокрацията на шума".
    (Лично вие, уважаеми читателю, често ли оставате насаме със себе си? Имате ли радиоприемник в колата си, и колко често той е включен?)
    Разбира се, че съм далеч от мисълта, че рока трябва да се забрани или изкорени. При цялото ми желание това не трябва да се прави - съществува колосална социална инерция, съществува и истината, че да се развали нещо е много по-лесно, отколкото да се поправи. Но им разлика между това да пийнете с приятели при риболов и да пиете непрекъснато. Така е и с рок музиката. Да, това е наркотик. Но и това може да се използва без да си създаваме непоправими вреди и да ставаме рок зависими.
    Просто трябва да се борим, рокът да не бъде фон на живота ви - именно тогава той е по-опасен от един рок концерт или от купон с "куфеене" И най-важното - трябва да се знае.
    Мнозина ще сметнат, че това са глупости, защото противоречи на здравия смисъл, пък и в историята на "Бийтълс" никъде не се споменава Адорно. Погледнато от една страна, "Бийтълс" е група от талантливи музиканти, владеещи ключа към сърцата на милиони хора, и която е протестирала против остарялата социална система с нейните богаташи, егоизъм, жестокост и насилие. Но сега да погледнем всичко това от друга страна. Ралф Еперсън, автор на книгата "Невидимата ръка или Въведение в историята през погледа на заговора" цитира думите на американския писател Гари Алън: "Младежта вярва, че се бунтува против Системата и институциите, които владеят и управляват медиите и звукозаписните компании, които превърнаха рок музиката и нейните ползватели в могъща сила на американския живот". Ще добавим - не само на американския. Според Колеман: "Това е бил щателно разработен от неуловими заговорници план за въвеждането на свръхразрушителен елемент в голяма целева група от населението, чието съзнание да се промени против волята й". Адорно и неговият Странфордски изследователски институт, създали специален младежки сленг (думите "тинейджър", «cool» и др. са измислени от учени-социолози), нов стил на обличане и мода в прическите, въобще на нов стил на живот - битници, хипари, т.нар. "разбито поколение" като по този начин са очертали границите на целевата група за въздействие, обхващаща милиони младежи. Така западната младеж и особено американската, е подложена на радикална революция, въпреки че повечето смятат обратното - че младежта е организирала тази революция. Буквално след минути при кацането си на летище Кенеди, ливърпулската четворка става свръхпопулярна с помощта на средствата за масова комуникация. Впоследствие рок концертите стават задължителен елемент от ежедневието на американската младеж. Заедно с тях пропорционално нараства и употребата на наркотици сред младежта - дяволската въртележка на тежките ударни звуци заглушава съзнанието на слушателите й до степен да могат лесно да бъдат убедени в ползването на новия наркотик и то, защото "всички правят така". По същото време химик от швейцарската фармацевтична компания «Sandoz» синтезира ерготамина - един от най-мощните и променящи съзнанието наркотици. Известната ЛСД - лизергиновата киселина. Новият "чудо наркотик" се разпространява бързо с "пробни" опаковки, раздавани безплатно в колежите и на рок концертите във всички щати на Америка. Въпреки очевидно нарасналото разпространение на наркотиците, "Управлението за борба с наркотиците в САЩ не се намесва в ситуацията. Естествено, по-възрастното поколение се възмущава, но насочва гнева си не към източника на разпространение на наркотичното зло, а към последствията от наркоманията.
    Не е случайно, че названията на някои песни на първопроходците "Бийтълс" има скрит наркотичен подтекст. " Жълтата подводница" се свързва с ЛСД, "Хей Джуд" с наркотика метадрин, "Ягодовите полета" - с опиумния мак, често засаждан сред ягодовите насаждения, "Норвежката гора" - с марихуаната.
    Не може да се рекламира, но пък може да се обсъжда.
    Затова се организират всевъзможни телевизионни програми за обсъждане, където в преки предавания групите рекламират наркотични вещества в хода на разговора, а участниците в шоуто демонстрират различните гледни точки. Подробни статии във вестниците също разглеждат този проблем. Така обсъжданият въпрос се набива здраво в съзнанието на публиката. Освен това по-възрастното поколение и младежта възприемат различно тази информация, поради което медиите се изказват разбираемо само за младите. И т.нар. война с наркотиците е фарс, защото хващат само тези, които се опитват единично да влезнат в този бизнес или случайни малки партии. Истинските владетели на наркобизнеса изобщо не са представители на развиващите се страни, пък и наркотиците обичайно се пренасят на големи партии под надеждно прикритие.
    Ако все пак сте съгласни с това, че младежката революция от 60-те е щателно планирана акция, възниква въпросът - защо е направено всичко това?
    Заради парите и управляването на масите. Търговията с колебанията на въздуха носи астрономични състояния, при това доходите превишават многократно разходите. Въпреки, че музиката не е "стока от първа необходимост", от нея се хранят огромно количество музиканти, продуценти, промоутъри, звукозаписни компании, медии и пр. Още по-голям доход дава търговията с наркотици, която в западните страни е тясно свързана с музиката. И най-важното - чрез засиленото очерняне на фашизма и комунизма, западните учени и политици създадоха нова форма за тотален контрол над личността.
    Превод: Анита

http://uznai-pravdu.com/viewtopic.php?t=418

 




Гласувай:
0
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yanakk
Категория: Забавление
Прочетен: 42789
Постинги: 36
Коментари: 21
Гласове: 52
Архив
Календар
«  Май, 2018  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031