Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2014 20:47 - Няма да се бия с теб
Автор: yanakk Категория: Други   
Прочетен: 1270 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image
Тази невероятна картина е повратната точка, маркирала края на кариерата на матадора Алваро Mунеро, изпаднал в разкаяние по средата на борбата, когато разбира, че животното не иска да се бие с него. От този момент, матадорът става заклет враг на коридата. (На снимката изражението на бика сякаш му говори - Бях тежко ранен от пикадори, но аз не искам да се бия с теб, не искам, дори когато твоите приятели ме раниха толкова силно, въпреки че не съм им направил нищо лошо)
Mунеро разказва за този бой: В един миг, погледнах бика. Той стоеше пред мен и ме гледаше. Просто стоеше и гледаше, без дори да опита да ме нападне. Той - самата невинност, такава, каквато всички животни таят в очите си, ме гледаше с молба за помощ! Беше като вик за справедливост и някъде дълбоко в мен разбрах, че ми се моли като на Господ: "Аз не искам да се бия с теб, моля, пощади ме, та аз не съм ти направил нищо лошо. Убий ме, ако искаш, нека бъде волята ти, но аз не искам да се боря с теб." И аз, прочитайки това в очите му, се почувствах като най-долния боклук на земята и спрях боя. След това станах вегетарианец и се изправих срещу бикоборството.
Източник: Фейсбук



Гласувай:
3



Следващ постинг

1. danailvdimitrov - потресаваща снимка
19.03.2014 21:15
"...разбрах, че ми се моли като на Господ" -всъщност това е точно така защото на Бог е дал на човека господстващо положение в света и затова животни и растения му принадлежат. Той има право да се разпорежда с тях по своя воля,а в тях има заложен страх и подчинение на човека-от змията до лъва .

Но заради помътнелия Божия образ у човека той е станал зъл и жесток. А едно време в рая Адам е можел да разговаря с животните!

Днес ,както виждаме на тази снимка животното говори на човека.
цитирай
2. yanakk - Наистина е така
20.03.2014 13:01
Не само животните, но и всичко, което ни заобикаля, има своя дух и има право да съществува. Човек е единственото живо същество, което за удоволствие.
Дошло е време това да се промени и животните са първи в промяната. Те чувстват и хората вече виждат това.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yanakk
Категория: Забавление
Прочетен: 78891
Постинги: 36
Коментари: 21
Гласове: 54
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930